گیربکس بهکار سایز 86 نسبت 1 به 46

گیربکس بهکار در بالابرهای ساختمانی کاربرد فراوانی دارد.

توضیحات

گیربکس بهکار در بالابرهای ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. قیمت این گیربکس نسبت به سایر برندهای مشابه بسیار مناسبتر بوده و از نظر مصرف نیز بیشترین استفاده را در بین انواع گیربکس های حلزونی دارد. برای مشاوره خرید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. وی خاطرنشان می کند: گیربکس صنعتی بهکار فقط در سایز 86 و نسبت 1:46 تولید می شود و برای آسانسورهای معمولی و نهایتا تا 200 کیلوگرم مناسب است و نکته مهم این است که گیربکس هلیکال برای نفربرها و باربرها استفاده نشود. آسانسور برای موجودات زنده زیرا امکان برگشت، قطع دنده و خطر برای این گیربکس وجود دارد.

همچنین از گیربکس VF 86 در بتن کن های کوچک بسیار استفاده می شود. بدنه گیربکس می تواند از آلومینیوم و چدن باشد و دنده از برنج ساخته شده است. ماردون هم فولادی است.

این گیربکس ساخت شرکت سهند اصفهان بوده و عموماً با موتور برق 1400 دور در دقیقه 3 اسب بخار و تسمه نصب می شود. یکی از موارد دیگر برای کاربرد، استفاده از آن در دستگاه های نانوایی و به عنوان گیربکس نانوایی است. شرکت های زیادی در ساخت ماشین آلات نانوایی ها شهرت دارند که از جمله آنها می توان به شرکت آذریاپ تبریز اشاره کرد. این شرکت ها قبلا از گیربکس بهکار استفاده می کردند اما اخیرا با تغییر کیفیت و ارتقای آن از گیربکس سهند اصفهان استفاده می کنند. مشاهده مشخصات گیربکس مکعبی سهند سری w سایز 130 درسایت رها گیربکس.

مشخصات فنی گیربکس بهکار

مشخصات فنی گیربکس بهکار

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیربکس بهکار سایز 86 نسبت 1 به 46”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی های مرتبط :

توضیحات تکمیلی