گیربکس پشت تراکتوری سهند

گیربکس پشت تراکتوری سهند تولید شده توسط شرکت  sahand اصفهان با بهترین کیفیت.

توضیحات

گیربکس پشت تراکتوری سهند تولید شده توسط شرکت  sahand اصفهان با بهترین کیفیت. این گیربکس دارای نسبت 1 به 3.5 می باشد. گیربکس پشت تراکتور برای انتقال نیرو از سر تراکتور به پمپ آب استفاده می شود. در واقع گیربکس پشت تراکتور دور خروجی تراکتور بالا رفته تا با استفاده از آن پمپ پشت تراکتور را راه اندازی کرده و از آن آب بگیرند.

گیربکس سهند اصفهان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید گیربکس تراکتور و گیربکس صنعتی می باشد که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و با دریافت ISO 9002 در بین شرکت های برتر قرار گرفته است.

گیربکس سهند در سال 1392 نیز گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ISO 29001 (نفت، گاز و پتروشیمی) و ISO 10004 (پایش و اندازه گیری رضایت مشتری) و نشان CE (استاندارد محصول اروپایی) را دریافت کرد. هدف و شرط ماندگاری همچنان پویایی کیفیت و قیمت مناسب از نکات اصلی مجموعه گیربکس سهند می باشد.

سهندپمپ تبریز از دیگر برندگان تولید گیربکس اضافی و گیربکس تراکتور می باشد. مشاهده مشخصات گیربکس میکسر سری PM سهند درسایت رها گیربکس.

 

ویژگی های گیربکس پشت تراکتوری سهند

یکی از انواع گیربکس صنعتی گیربکس بوستر می باشد که برای کارهای خاص تولید می شود. گیربکس پشت تراکتور سهند اصفهان یکی از انواع گیربکس صنعتی بوستر است که برای اتصال به تراکتور تراکتورهای مختلف مانند تراکتور تبریز، تراکتور دایدونگ، تراکتور فرگوسن و . . تولید می شوند

این دسته از گیربکس های صنعتی همانطور که گفته شد بوستر بوده و با اتصال به باغ تراکتور سرعت خروجی تراکتور را افزایش داده و سرعت لازم برای اتصال به انواع تجهیزات کشاورزی مانند: پمپ پشت تراکتور را فراهم می کنند. ، بذرپاش و سایر ادوات کشاورزی.

برای مثال پمپ پشت تراکتور پمپیران (پمپ فشار قوی WKL، پمپ گریز از مرکز، پمپ پیچی و …) برای روشن شدن نیاز به 1500 دور در دقیقه دارد در حالی که سرعت چرخ عقب تراکتور در حالت بدون گاز 500 دور در دقیقه است. است ، . قادر به تامین دورهای مورد نیاز پمپ پشت تراکتور نیست. برای استفاده از پمپ پشت تراکتور، پمپ بر روی شاسی نصب می شود و با کوپلینگ به تراکتور متصل می شود.

گیربکس پشت تراکتور سهند اصفهان در نسبت های 3 و 4 و 6 موجود است که هر کدام با توجه به نسبت خود سرعت تراکتور را افزایش می دهند.

مزایای گیربکس پشت تراکتوری سهند

مثلاً اگر پشت تراکتور از گیربکس با نسبت 6500 دور در دقیقه استفاده کنید، گشتاور تراکتور در خروجی گیربکس 3000 دور در دقیقه می شود و اگر دور موتور تراکتور با شتاب گیری زیاد شود، می شود. همان مقدار خروجی گیربکس (ورودی). پمپ پشت تراکتور) نیز افزایش می یابد.

برای استفاده از این نوع گیربکس نیازی به استفاده از موتور الکتریکی نیست و خود موتور تراکتور نیروی مورد نیاز گیربکس را تامین می کند. گیربکس پشت تراکتور توانایی انتقال قدرت تا 40 اسب بخار را دارد. گیربکس پشت تراکتور سهند اصفهان به صورت عمودی روی شاسی نصب می شود.

ساختار داخلی گیربکس پشت تراکتور و گیربکس بوستر درست مانند گیربکس حلزونی و گیربکس حلزونی از روتور تشکیل شده است با این تفاوت که دنده در گیربکس تراکتور به صورت مایل یا مارپیچ است. جنس بدنه گیربکس پشت تراکتور سهند اصفهان چدن و جنس دنده فولاد سنون می باشد.

پمپ مورد استفاده در پشت تراکتور را می توان با توجه به کاتالوگ های پمپ موجود در بانک کاتالوگ با توجه به آبرسانی، قطر لوله های ورودی و خروجی و اندازه مشخصات مورد نیاز انتخاب کرد.

مشخصات فنی گیربکس پشت تراکتوری سهند

مشخصات فنی گیربکس پشت تراکتوری سهند

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیربکس پشت تراکتوری سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات تکمیلی