گیربکس میکسر سری PM سهند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گیربکس میکسر سری PM سهند با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

توضیحات

گیربکس میکسر سری PM سهند تولید شده توسط شرکت  sahand اصفهان با بهترین کیفیت.شرکت گیربکس سهند دور یکی از تولیدکنندگان اصلی در زمینه گیربکس های صنعتی در انواع مختلف می باشد.

یکی از محصولات اصلی این شرکت میکسر گیربکس می باشد. این نوع گیربکس ها از نظر مکانیزم کاری شبیه به گیربکس های حلزونی هستند و تنها تفاوتی که با گیربکس های حلزونی دارند از نظر ظاهر و فرم بدنه می باشد که به همین دلیل محدودیت نصب دارند و برای نصب باید محل نصب باشد. برای گیربکس میکسر مناسب باشد. بودن

گیربکس بتن کن سهند در گیربکس سهند با نام PM تولید می شود. گیربکس سری PM از سایز 51 تا سایز 90 تولید می شود.ظرفیت مخزن گیربکس میکسر سهند از 6 متر مکعب تا 16 متر مکعب می باشد. زاویه در نظر گرفته شده در مخزن بتن کن در نوع PM51 15 درجه است و هر چه به سمت نوع PMC90 حرکت کنیم این زاویه کاهش می یابد. مشاهده مشخصات گیربکس دو سر شافت مرکب سهند درسایت رها گیربکس.

ضریب گیربکس میکسر سهند از 1 تا 100 شروع و تا 1 تا 148 تولید می شود.می توان از کارخانه درخواست تولید گیربکس با نسبت های مختلف را داشت. حداکثر گشتاور خروجی در گیربکس میکسر سهند 80000 و حداقل در نوع PM51 حدود 50000 نیوتن متر می باشد.

میزان روغن مصرفی در گیربکس میکسر سهند از 10 لیتر تا 14 لیتر متغیر است. و حداکثر سرعت ورودی در این گیربکس ها حدود 1500 دور در دقیقه است و در دمای منفی 20 تا مثبت 40 درجه بهترین بازده را خواهد داشت.

مشخصات فنی گیربکس میکسر سری PM سهند

مشخصات فنی گیربکس میکسر سری PM سهند

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیربکس میکسر سری PM سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات تکمیلی