گیربکس دو سر شافت مرکب سهند

گیربکس دو سر شافت مرکب سهند

توضیحات

گیربکس دو سر شافت مرکب سهند تولید شده توسط شرکت  sahand اصفهان با بهترین کیفیت. گیربکس های دوشفت معمولاً در مکان هایی که نیاز به فرم دهی است استفاده می شود. به عبارت دیگر در صورت نیاز به شکل دادن به یک قطعه با دو غلتک روبروی هم، عموماً از گیربکس های نورد یا همان گیربکس های دو سر شفت استفاده می شود.

این گیربکس ها به دو صورت گرد و مخالف در بازار موجود می باشند. به عبارت دیگر، در برخی موارد دو شفت می توانند در یک جهت بچرخند و در موارد دیگر نیز در جهت مخالف یکدیگر می چرخند.

از رول کردن قطعات فولادی گرفته تا صاف کردن پارچه، کارهایی وجود دارد که می توان با استفاده از گیربکس دو طرفه انجام داد. یک سر این گیربکس ها با یک الکتروموتور فلنجی بزرگ بسته شده و سر دیگر آن دارای دو شفت موازی است.
البته لازم به ذکر است که با توجه به استفاده نسبی از این گیربکس برای نورد سبک، حتما قبل از خرید گیربکس با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. خرید گیربکس صنعتی در فروشگاه جبعه دنده رهاگیربکس.

گیربکس شفت سهند دو محوره یا دو سر با قدرت کم برای نورد مفتول یا فولاد سبک نورد گرم استفاده می شود. از این گیربکس برای رنگرزی پارچه نیز استفاده می شود. در این گیربکس ها دو شفت در یک جهت می چرخند.

بسته به ضریب تبدیل گیربکس دستی که در ابتدا نصب می شود، هر دور خروجی می تواند داشته باشد.

مشخصات فنی گیربکس دو سر شافت مرکب سهند

مشخصات فنی گیربکس دو سر شافت مرکب سهند

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیربکس دو سر شافت مرکب سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات تکمیلی